zondag 17 april 2011

Vertaling / Tolk nodig? Frans, NL, Russisch

Vertaling / Tolk nodig? Frans, NL, Russisch Mevrouw, Mijnheer, Ik ben een man van 25 jaar en ik ben perfect viertalig. Mijn moedertalen zijn frans en nederlands, ik ben ook opgevoed in het russisch. Mijn engels is ook perfect vanwege mijn werk. Ik kan voor U alles schriftelijk vertalen wat u nodig hebt in het nederlands en in het frans. Moest u een mondelinge tolk nodig hebben in het russisch dan bent u ook welkom (ik heb een goede voorkomen moest het nodig zijn voor meetings, zakendiner, telefoongesprek...) Ik vraag niet veel voor mijn diensten aangezien ik het doe als hobby. Prijs hangt af van de complexiteit en lengte van de opdracht alsook aan wie het gericht is (school, werk...). Er is natuurlijk ook een verschil tussen de courante en zakelijke taal, ik kan ze allebei. Als u wenst kan ik ook alles vertalen in de gevraagde formaat (Powerpoint, PDF, Word...) Tot binnenkort
meer info


Geen opmerkingen: